вівторок, 2 лютого 2021 р.

Фото-конкурс "Сім'я яка любить читати"

 #Фото_конкурс_Сім'я_яка_любить_читати

2 лютого 2021 року Арбузинська центральна бібліотека Арбузинської селищної ради підвела підсумки  онлайн фото-конкурсу "Сім'я, яка любить читати"

Міцні й дружні сім’ї довели свою прихильність до книжкових скарбів України, єдність поколінь своєї родини та спільність інтересів, це й допомогло їм стати фіналістами онлайн фото - конкурсу «Сім’я, яка любить читати».

Фото - конкурс показав, наскільки важливою у житті кожного є родина, адже саме в сім’ї прищеплюється любов і повага до книги, читання. Ми щиро вдячні всім родинам за участь у конкурсі!

Незалежне, компетентне і об’єктивне журі у складі:

Кутовий Володимир - заступник редактора часопису «Нове життя»:

Опалюк Наталія – заступник директора Територіального центру соціального обслуговування ;

Зайцева Тетяна -директор Арбузинського районного Будинку культури.

Нагородження відбулося за таким номінаціями:

- «Читаєш ти, читаю я, читає вся моя сім’я» - родина Старченко;

- «Начитані та щасливі» - родина Шевченко;

- «Читаюча родина - процвітаюча Україна » - родина Медиченко;

- «Майстри читання» - родина Сивоконь;

- « Я з книгою відкриваю світ» - родина Іванових;

- «Разом з книгою я росту» - родина Онищенко;

- «Рекордсмени читання» - родина Волошиних;

- «Читаємо всією родиною» - родина Козаченко;

- «Читати - це модно, читати - це стильно, читати - це престижно» - родина Воронок;

- «Читати завжди, читати всюди » - родина Колінько;

- «Зірки читання» - родина Лозовіцьких;

 - «Мудрість книг об’єднує родину» - родина Севастьянових.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар