пʼятницю, 17 травня 2019 р.

Дискусія "Я патріот? Я – патріот!"


       16 травня 2019 року в рамках проекту «Ти не один – бібліотека завжди поруч» для клієнтів пробації в приміщенні  Арбузинського районного військового комісаріату спільно з центральною районною бібліотекою був проведений діалог« Я патріот?  Я – патріот!».

  Коваленко Г.А., оператор відділення військового обліку та бронювання сержантів та солдатів запасу та Васильєв А.В , заступник військового комісара, начальник мобільного відділення розповіли про службу в українській армії за контрактом та наголосили  про переваги та перспективи, які мають військовослужбовці, про матеріальне забезпечення, охорону здоров’я, різні види соціальних послуг, воєнні спеціальності. А ще мова йшла про патріотизм , як одну із якостей людського характеру.Кожен учасник заходу мав можливість висловити свою думку про поняття патріотизму та його прояв серед сучасної молоді.

Бібліотекар Онищенко К. наголосила, що патріотизм, подібно до любові, керує людською свідомістю, заставляючи робити великі і малі вчинки в ім’я своєї Батьківщини. Патріотизм, як і честь, виховує великих, сильних людей, які не рахуються з ціною свого життя й здатні пожертвувати ним заради рідної землі.         

Живим прикладом мужності і героїзму є захисники України, що боронили країну в минулому і зараз обороняють нашу державу від російської агресії.
        По закінченні заходу клієнти пробації разом з бібліотекарем поклали квіти загиблим  біля пам’ятника учасників АТО та вшанували пам'ять  хвилиною мовчання.

        


Немає коментарів:

Дописати коментар